Urząd Miejski w Jaworznie
Plac Górników 5
43-600 Jaworzno
pokój nr 103 i 104
tel. (+48 32) 618 17 77
e-mail: rzecznik.konsumentow@um.jaworzno.pl

Mieszkańcy Jaworzna mogą zgłaszać się do Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów

  • osobiście – w godzinach pracy Urzędu;
  • telefonicznie tel. (+48 32) 6181 777;
  • korespondencyjnie – Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów, Plac Górników 5, 43-600 Jaworzno;
  • pocztą elektroniczną: rzecznik.konsumentow@um.jaworzno.pl
    Miejski Rzecznik Konsumentów odpowiada jedynie na e-maile zawierające dane nadawcy.

Rzecznik wykonuje swoje zadania przez zapewnienie konsumentom bezpłatnych porad prawnych, występowanie do przedsiębiorców w spornych sprawach w formie mediacji. Rzecznik Konsumentów nie ma uprawnień kontrolnych, nie może wydawać nakazów, zakazów, nakładać kar.

W sytuacji, gdy konsument jest zainteresowany bezpośrednią pomocą rzecznika, polegającą na podjęciu interwencji u przedsiębiorcy powinien złożyć wniosek wraz z dokumentacją sprawy.


INFOLINIA KONSUMENCKA 801 440 220

W sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać:
pod numerami Infolinii Konsumenckiej 801 440 220 oraz 22 290 89 16,
prowadzonej przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich i Fundację Konsumentów,
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00, opłata wg taryfy operatora.

Więcej na www.uokik.gov.pl

Do pobrania:

Comments are closed.