Aktualności, Z miasta|

W Laboratorium Biznesu, Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie odbyła się szósta edycja Jaworznickiego Dnia dla Biznesu. Tegoroczne wydarzenie odbyło się pod hasłem „Gamification Master” i było skierowane do przedsiębiorców oraz po raz pierwszy młodzieży.

Jaworznicki Dzień dla Biznesu otworzył Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie Łukasz Curyło wraz z Wicemarszałkiem Województwa Śląskiego Dariuszem Starzyckim, Pełnomocnikiem Prezydenta Miasta Jaworzna Arturem Dzikowskim, przedstawicielem Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Mirosławem Pachuckim oraz Prezesem Jaworznickiej Izby Gospodarczej Mateuszem Łętowskim.

Pierwszego dnia przedsiębiorcy brali udział w grywalizacji. Mieli okazję zobaczenia jaki wpływ na budowanie relacji w zespołach pracowniczych, mają gry szkoleniowe. Drugiego dnia, 4 listopada, udział w grach szkoleniowych biorą uczniowie szkół średnich.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli Prezydent Miasta Jaworzna Paweł Silbert oraz Wicemarszałek Województwa Śląskiego Dariusz Starzycki.

***

Jaworznicki Dzień dla Biznesu to wydarzenie biznesowe zainicjowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie i organizowane cyklicznie od 2017 roku. Wydarzenie skierowane jest do osób tworzących rynek pracy i ma na celu stworzenie przyjaznego klimatu biznesowego pomiędzy sektorem publicznym a przedsiębiorcami.

Obecnie inicjatywa organizowana jest przy współpracy Urzędu Miejskiego w Jaworznie, Jaworznickiej Izby Gospodarczej oraz Katowickiej Strefy Ekonomicznej.

Jaworznicki Dzień dla Biznesu łączy w sobie ekspertów z całej Polski, którzy prezentują najnowsze trendy na rynku pracy. Wydarzenie przybliża m.in.: działalność instytucji publicznych wspierających biznes, zmiany w przepisach prawnych ważnych z punktu widzenia prowadzenia działalności gospodarczej oraz rozwiązania korzystne dla biznesu. Pierwsza edycja wydarzenia miała zasięg lokalny, jednak z roku na rok inicjatywa cieszyła się coraz większym zainteresowaniem i aktualnie osiągnęła zasięg regionalny.

Comments are closed.