We wtorek, 23 stycznia br. podsumowaliśmy V edycję Jaworznickiego Budżetu Obywatelskiego. Podczas konferencji zaprezentowane zostały wszystkie projekty wybrane przez mieszkańców do realizacji w 2018 roku oraz przedstawiona została zbiorcza informacja z realizacji zadań w 2017 r.
W drugiej części spotkania wspólnie z mieszkańcami rozpoczęliśmy dyskusję w temat tego, jaki kształt powinien przybrać budżet obywatelski w kolejnej edycji. Zgodnie z przedstawionym podczas spotkania harmonogramem, na uwagi mieszkańców do obecnej procedury, czekamy do 16 lutego br.
Wszystkie spostrzeżenia mieszkańców – spisane na formularzach (wzór dostępny poniżej), uwagi wygłoszone podczas wtorkowej konferencji podsumowującej, jak również informacje spisane w trakcie spotkań komisji ds. budżetu obywatelskiego w 2017 r., zostaną zestawione i zaprezentowane 26 lutego br. podczas „Otwartej debaty JBO”.
Formularz zgłaszania uwag należy dostarczyć do Biura Promocji i Informacji w terminie do 16 lutego 2018 r.
na adres mailowy: jbo@um.jaworzno.pl,
pozostawić w Urzędzie Miejskim w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33 (punkt informacyjny lub pokój 207, II piętro)
przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Jaworznie, Referat Inicjatyw i Konsultacji Społecznych w Biurze Promocji i Informacji, ul. Grunwaldzka 33.
JBO 2019: Harmonogram spotkań :
23 stycznia 2018 r. (wtorek), godz. 16:00 – Konferencja podsumowująca JBO 2018
Rozpoczęcie konsultacji społecznych
16 luty 2018 r. (piątek) – Termin zgłaszania uwag przez mieszkańców
26 luty 2018 r. (poniedziałek), godz. 16:00 – Otwarta debata JBO
9 marca 2018 r. (piątek), godz. 16:00 – Prezentacja modeli JBO 2019
16 marca 2018 r. (piątek) – Składanie uwag do modeli JBO 2019
26 marca 2018 r. (poniedziałek), godz. 16:00 – Spotkanie podsumowujące JBO 2019
10 kwietnia 2018 r. (wtorek) – Publikacja ostatecznej wersji uchwały JBO 2019 na stronie www.jbo.jaworzno.pl